Fixat naglarna!

♥ Hej igen ♥
Nu har jag precis gjort en "Fransk manikyr" Och faktiskt blev jag super nöjd?! ♥
Och innan det duschade jag..  Men nu sitter jag och mamma här i soffan och ska
kolla någon film.. Men iallafall innan jag går och läger mig ska jag se på några
"Yuotube klipp" kanske svenska Hollywood fruar? Haha, dom är ju så roliga ;)
aja vi ska nog dra till Gallerian imorgon istället. Men ha en fortsatt bra kväll
Puss & Kram ♥

Har typ inga bilder på min dator, men ögongodis till 100% ♥
(jag andvänder mammas hela tiden. För att den är bättre) men - men

-Barbie?
-Hollywood fruar! ;)

Hittade den här söta? bilden... När jag och Julia.T var i stan och shoppade ♥
Ps. hoppas ni fattar att jag driver.


Hej då för idag Puss . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback