En bild på något....

Du saknar!
Asså gud var jag saknar, dem här platserna, Dem jag var med, kläderna
! ♥ Och när jag åkte till Gotland utan familjen( Med mina kusiner & deras föräldrar)
Gröna lund, Modellfabriken, Och jag hela SOMMAREN ♥♥♥

♥              i Nortälje!♥

När jag och mamma var modeller på " Modell-fabriken" ♥ Sååå kul ju ♥

Hahaha, Alltid lika kul på grönan! ♥

När jag & Mamma var på yasauragi Hasseludden! ♥ ( Jätte kul sommar minne )

SAKNAR: Klarblå himmel, Bruna axlar!!!!!!!! ♥

Barchelona!!!!!!!!!
Ojj Jag har huuuuur många  bilder som helst! Men jag orkar inte lägga upp alla
Men ja jag saknar värkligen sommaren!
Fast jag lägntar till vintern! ♥// Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback