Hemma, TIDIGT! :-(

Hej! Imorse gick jag upp som vanligt, Fast jag kände
att jag hade lite ont i halsen... Men gick till skolan!
Sen blev det bara värre och värre. Så jag fick åka hem
:-( Och nu är jag hemma , Ska se på film tror jag ♥
Och dricka jätte gott te från barchelona :-) ♥
Men dagens outfit & Facelook kommer ändå ( för dem tog jag ju imorse)
Men Jag kanske inte går till skolan imogon :-oFast vi får se hur jag mår...
Men jag lovar att det kommer bli mycket inlägg nu när jag e hemma!
Vi ses snart Kram Till er alla ♥

Det här ska jag fika nu! ♥ ( Och te är ju jätte bra för halsen ) ♥

Ja, Dagens kläder var svarta jeans från LINDEX, tubhalsduk från LAGER157, Djurtröja
från H&M. Och smycken tema: Blommor!♥ PS. Det lilla runda smycket är Ebbas " Ekollon"
(som jag ville ha med, För det var så fint) Och nu drog jag på mig ett par mjukisar!
// Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback