Jätte kul dag, Men lite inlägg! :-(

Hej alla! Asså verkligen förlåt förlåt förlåt att jag inte bloggat någonting idag .... :-(
Verkligen ledsen... Men imorgon LOVAR jag att göra minst 5 inlägg!
Men strunt samma idag har det varit as kul ♥ Skolan gick bra, sen efter skolan
åkte jag ner till Örby och träffade Moa,Erik & och efter ett tag kom Elina ♥
Vi gungade skrattade skojade, ja vet inte vad jag ska säga men det var jätte kul!
Och ja nu bilder från dagen:

Chai latte, peppisar, vinerbröd (stavfel) = Mitt och Moa`s gofika ♥

Moa ♥ Och hennes Chai latte! ;-)


Tyvärr inga bilder från parken, Vi hade så kul att vi glömde att fota! Ouupss ♥

Varning för "ELINA`S EGO PICS"


Roooompaaa! ♥

Hihihihi, älskarejj Rolf! ♥

♥ ELINA ♥

Hahaha, Vem förstör bilden i bakrunden?
svar: Jag!!! ♥
Ja, det var lite bilden från denna roliga dag!
Men ojj klockan är redan 21:45!!! Måstegå mot sängen.... aja vi ses och förlåt ännu en gång ;-)
// Ida linnea samuelsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback