idol!

hej igen! snart är det idooool!
jag hejar på 4 stycken!
MOA & OLLE &AMANDA.P & ANDRÈ! Hihihi!
hoppas ingen av dem åker ut! och bara
så att ni vet så har AMANDA,P gått i min skola.¨
och ROSHANA (som åkte ut) går också i min
skola fast på gymnasiumet. och jag träffade
henne idag! <333333
 
moa! är helt gryyyym! hon berör mig verkligen. speciellt
med hennes egna låt "when i held you" <3 GRYMT BRA!

AMANDA.P! hennes röst ............. mig.och hennes
coola outfiter! jättte duktig! (kulturama elev) <33333

olle är också gryyymmmmt bra! jag gillar hanS egna röst! och
hanS fett coola hår! haha (hittade ingen bra bild) <333333
andrè!
han sjuger så ballt! och så e han jätte snygg! haha <33333
ROSHANA!
VI HÖRS SENARE IKVÄLL! // PUSS PUSS IDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback