rubrik?

hej igen! nu är jag hemma igen... SKÖNT
det var iallafall super kul och super läskigt
på klätter"stället"! jag kom högst upp faktiskt
vad sägs om det?!? mina nya skor är jag
också jätte glad över dem är jätte fina
(tkr jag) aja nu lite bilder från dagen ♥

               paketet dem fick (fast dem fick 1 var)

                                             jag -_-



                                lite godis och frukt! (älskar att fota)

                    HAHAHA sååå himla gulliga! dem luktar jätte gott oxå <3
my new shoes!

      snygga va???? jag tkr det iallafall ♥
 nice! ;-)

                                  love shoes !

              mitt guld hjärta ♥
ja, det var ganska många bilder men men <3 vi hörs senare
puss och kram IDILINI ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: moa <3

fina bilder <3 ;) söta due!

2011-10-08 @ 20:18:31
Postat av: denise

hahah jag också sånna pennor :)

2011-10-08 @ 20:19:33
Postat av: ida samuelsson <3

haha tack! <3

2011-10-10 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback