TORSDAG! <3

HEJ IGEN ALLA FINA! Nu känner jag mig sååå mkt bättre!!!
Konstigt, Aja :-) Idag har det varit ganska tråkigt :-(
(inget att göra) Men sen hittade jag min kamera, och
laddade över alla bilder. Hahaha ! Nu får ni seee <3 <3 <3 :_)

I sommras när jag & Max hoppade på studsmattan! Hihihi :-) ♥ (elr det kanske var 2010) Haha!

UCH UCH UUUUUUCCCHH! Men BJUDER STOOORT!!!!!  ;) fan va fuuuul. uch

Min favorit förrätt RÄKCOCKTAIL!                    MMM...... ♥

VÄRLDENS ROLIGASTE OCH FLUMMIGASTE KUSIN , LOVE U EMBLA ♥ ( på Gotland )

                                      Hahahaha, Jätte mkt Elvis kuddar! :)

Bilderna åvanför togs här : På 56àns CAFE...... <3 HIHIHI

Linus i Barcelona                      HOTELLET VAR JÄTTE COOLT! <3

 Jätte fina & coola möbler/ inredning !

Mitt egna rum! ( med jätte fiiin balkong/utsikt ) ♥

ojj fel håll! Men ändå, BALONGEN!!! ♥

LA SAGRADA FAMILIA!  (Dem slutar aldrig att bygga ) :=0 <3
i ♥ Barcelona!

Don`t stop beliving!
P & K // Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback