Zayn,Loreen,Lux & Habibi?! drömmer jag?

"Wilma, kolla han har samma tatuering som harry"

"JaaaaAaa, haha nejmen jo det har han"

*kollar på varandra och börjar skratta lite "diskret" *

"Och där är ZAYN......!!!!!!!!! "

"VA?!?!? eller vänta, det är hans kusin?!"

"ja, asså OMG!!.... Och där är ju baby LUX!"

"herre gud, detta är för mycket 1D"


Ja, hej kära vänner! Hur mår ni idag? Själv mår jag väldigt bra :'D
Det där va en liten "dialog" över hur min och Wilmas bussresa började. Och ni kommer att få fortsättningen vi en "videodokumentär" Tyvärr så lyckades jag inte filma Zayns kusin så bra för att jag skrattade så mycket... men ni ska få se dokumentären senare ;)


Och sen ska ni få se i samma dokumentär hur det var att träffa Loreen, asså OMG världens roligaste bussresa hittills ♥ kram :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback