Fett-is-dagen? fettisdagen? fettmadagen? semladagen?

Ja, jag vet inte hur man uttalar det men men HAHA♥
Snart ska jag mamma och Linus (storebror) äta semlor mmm....♥ Jag kommer att lägga upp dagens outfit snart. Och självklart bilder på fettmabullarna haha!

BTW, jag glömde berätta förut om när vi var i omklädningsrummet och dansade:
Men så här började det.... Jag,Wilma,Ella,Luvan och Sindra var i omklädningsrummet och dansade till One direction! Och,ja vi var helt galna som vanligt HAHA, sen så släckte vi lampan och alla gick in i en dusch (samma) För att vi skulle typ skrämma en tjej som var på toan hihi. Men då när alla stog där i samma dusch som glasspinnar och sjunger, då börjar vattnet att rinna! Herregud !!! Alla mosar sig utåt fast alla fick ju panik så man blev helt mosad haha. Vi kom iallafall ut tillslut och tände lampan. Fast sen upptäckte vi att det var en "skruv-kran" på duschen, och det betyder att man måste skruva på den om vattnet ska komma, Men det läskiga var att ingen av oss skruvade på kranen!!! USCH VAD LÄSKIGT!!!! (och det står en jätte läskig spök-historia där inne) ................

(Arkiv.)

-ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback