Hola bloggen!

Hej hej hej!
Jag tänkte bjuda på dagens outfit, och skriva lite om gårdagen ;)
Det här har jag på mig idag:

jeans: Acne, tröja: lager157. Tog bara något enkelt....

BTW, idag har jag och mamma varit ute och gått. efter det har jag tagit lite kort, och ja mer än så har jag  faktiskt inte gjort HAHA! Men igår var det iallafall väldigt kul :D Ehm jag tog inga bra bilder så ledsen.... Fast jag kan lägga ut vad jag hade på mig, för dom bilderna tog jag med systemkameran ;) ♥ Jag lägger ut gårdagens outfit nu:


tröja: HOLLISTER, kjol: Åhlèns, Tights: H&M..... ♥

....................................................♥......................................................................
Japp såhär såg jag ut!

Nu ska vi åka och handla PUSS PUSS-Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback