Jag har träffat dom!!!♥♥♥

♥ HEJ! ♥
Idag har det varit SÅ SJUKT MÅNGA olika känslor! HAHA. Vi gick till skolan och tänkte: Vi måste träffa dom,vi kan inte gå i skolan när dom är här en dag. Så på lunch rasten åkte vi in till TC och väntade utanför ett hotell som heter "sheraton" i ca 2 timmar (ja,vi skolkade typ). Sen åkte vi tillbaka till skolan och var trötta hungriga och besvikna... Men vi gav inte upp. För efter skolan åkte vi tillbaka till "sheraton" och väntade i en ca halvtimme, då tänkte vi att dom kanske var på "Hilton" så då åkte vi till det hotellet. (där var dom inte heller) Vi fick panik och åkte tillbaka till "sheraton" och väntade... Tillslut bestämde vi oss för att gå till "Grand hotell". Vi var trötta och gav nästan upp. MEN då hör vi hur alla tjejer skriker och skriker, vi springer allt vad vi kan ,och gissa vad! OH MY GOD! Där står dom alla fem, vi kunde inte andas, vi typ grät skrek och skrattade. Det var så många känslor sammtidigt. Jag försökte att ta bilder med mobilen, fast dom är jätte dåliga. Men jag lägger upp dom ändå (så ni fattar att jag INTE ljuger) HERRE MITT LIV!!!!! jag, lilla lilla jag har träffat  One Direction ♥♥♥ Herre gud! (ni fattar inte hur jag mår just nu.....) Jag har inga ord kvar! OH my GOD!

På rasten (när vi inte träffade dom)
Fast lika glada hehe.

Jag, Hilda & Lelle ♥
'
Nervösa tjejer!!!!♥

Herre gud! (FÖRLÅT! men jag var sååå skakig + att jag försökte zoma)

åh, älsklingarna ♥

LOUIS!


MIHIHIHI! ♥

Åh herre, jag kan fortfarande inte fatta!!! ♥

Min lilla blyga Niall! (hihi, han gömde sig bakom pelarna) ♥

♥♥

FÖRLÅT, jag vet att bilderna är JÄTTE dåliga... Men jag kunde inte zoma på min dumma mobil.... Hoppas ni ser att det är dom iallafall ;) ♥ (jag kan inte andas...!!!!!!!!.......)

ja vi hörs PUSSSSSSSSSS (från världens lyckligaste) -Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback