Me,myself and I...♥

♥Hej♥
Jag bestämde mig för att jag skulle få pysslas om lite. Så jag tog fram alla hudkrämer/bodybutter mm. och en tidning,ljus och lite dricka. Jag hällde upp ett varmt mjukt väldoftande bad och hoppade i. Jag badade jätte länge och det var verkligen jätte skönt.Jag tog hårinpackning och tvättade hela mig från "topp till tå"... Efter badet torkade jag mig och smörjde in mig med boddybutter och hudkräm. Sedan tog apelsinansiktsmask som satt i,i ca 10 min. Efter det hoppade jag i mjukiskläder och borstade håret så att det blev lent och fint. Jag tippsar verkligen att ni ska ta en dag för er själva och bara njuta av sig själv, ha en liten ego-dag liksom hihi.

♥♥♥


Självklart lyssnade jag på one directions lugnaste låtar...♥




love...♥


Badbomb♥



Mina hårprodukter just nu ♥

Apelsinansiktsmask.♥

Det här behövde jag verkligen...♥♥♥

-Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback