Onsdag!

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har varit ute hela dagen. Ja som ni vet var jag mormor och Max i stan idag. Och vi åt på restaurang, sjukt mysigt!!! Sen efter det så såg vi på 3D bio. Då såg vi "Mäster katten" och den var ganksa rolig och bra. Sedan efter det åkte vi hem och nu har jag bara suttit vid datan och kollat på alla One directions video diary (sen X FACTOR) Och nu tänkte jag lägga in ett inlägg. Snart ska vi äta middag och sen ska jag nog bara mysa vid tv:n... Puss-Ida♥

Juste, jag har fått sjukt många frågor på mejlen, och jag ska försöka att göra ett till videoinlägg med svaren så snart som möjligt!!! Men all kärlek till er mina fina läsare! Tack för era sjukt söta frågor. kram♥♥♥

2 små ego pics!↓

Seriös tjej här!

pUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback