Tom tits!

Hej kära församling! (skoja)
Idag har ju jag varit på Tom tits, och det var jätte kul fast varmt... Jag gjorde ett mobilinlägg fast det kom aldrig upp :(..... Men det började med att vi fick ett häfte med frågor som vi skulle svara på. Ja, sen när det var klart fick man göra vad man ville och det var ju kul haha. Det första jag och Wilma gjorde va att typ träna hjärnan? Hehe nej men Wilma och Leon körde någon hjärntävling och Leon vann stort... Sen sprang vi runt och skrattade med alla HAHAA. Tyvärr så tappade vi bort Sindra, men sen var hon upphittad igen ;) Sedan åkte vi hem med alla bussar och tåg, då bestämde vi att vi 5 (Luvan,Wilma,Sindra,Josefin och jag) skulle sova över hos någon på fredag ♥ Och hoppas att det går för alla ;) Vi ses puss-Ida♥

Be happy...♥ And love you life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback