Varit hemma idag :(

Hej!
Ja som rubriken lyder har jag varit hemma idag :( vilket är jätte tråkigt för vi hade dans i skolan idag jävlaskit!! Jag är hemma för att jag är snorig och täppt :'( Men det är inte så farligt. Därför ska jag gå till skolan imorgon :) BTW eftersom jag inte hade något att göra så bestämde jag mig för att baka något litet men kul ♥ Och tillslut blev det detta:

KOLAKAKOR! ♥

Ingredienserna!

I med smöret + alla andra ingredienser ♥

Allt i, bara att börja blanda/röra om!

KNÅDA,KNÅDA....

Innan ugnen!

I ungen!

Efter ungen!

KLARA!

Dem blev helt perfekta! Jag är så nöjd!!! Nu ska jag bara njuta av mitt fika (Cintrondricka och kolakakor) ♥
Thihihihi !

MuMs!


PUSS PUSS vi ses -IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback