Hemma bilder:

Hej igen alla fina!
Jag tog en Alvedon för ca 1 timme sen, för att jag har de så ont i halsen och jag var
nästan svimfärdig :-O Men iallafall då mådde jag bättre så jag bestämde mig för att ta en
liten "foto-runda" i huset hehe. Några bilder blev det och varsågod :

-BILDER :

Mitt nya ÄLSkADE skal, jag tycker att det är sååå gulligt! ;)

Så här brukar? det se ut hemma hos mig när jag är sjuk...

Mitt ÄLSKADE lakan/täcke och kudde! ♥ (Som jag sitter och myser i ) ♥

Sjuka lilla jag... :(

Vackra blommor som mamma fick av sina arbetskompisar. :)



MIN ÄLSKADE bamse!!!
Lilla Bamsen, jag fick dig när jag var 4/5 år, jag sovit med dig varenda natt sen dess
och du kommer alltid följa med mig vart jag än går, PUSS!

Puss och kram- IDA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback