Dagen!

Hej, sorry att jag inte han med och blogga så mycket imorse. Men jag var väldigt stressad. BTW typ halv ett mötte jag Moa i örby, sen åkte vi till T-centralen. Och där var vi väldigt "dumma blondiner" haaha, ingen vill veta och det är jag glad över HAHA! Sen gick vi till bion och beställde biljetter till "shoo bre" och efter det gick vi runt i massa affärer och kollade. Sen satte vi oss på en stentrappa utomhus och det var jätte soligt och mysigt. Vi såg till och med Kevin HAHA, aja efter det gick vi in och såg på bion, som var sjukt bra men lite sorlig/otäck. Fast jag rekomenderar verkligen den 9/10 möjliga HAHA! Hoppas att ni har haft det bra. puss-Ida♥

Körde på skinnjackan idag! ;) ♥

KEVIN!!!!!! ♥♥♥Men vad gör Louis älskade duva här i sverige?

Mysigt på Sergel. ♥

GUD så söta ^^ ♥

På vägen hem! AHAHAHAHAHAHAHA! :'D ;'D ;D :D ♥

( Alla bilder är tagna med iphonen....)

Vilken rolig  dag! :'D ♥

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

nice!

2012-03-02 @ 18:26:34 / URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Ella och Josefin

Sv: men du har ju inte äns skrivit ut din mejl!;D<3

2012-03-02 @ 20:01:25 / URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback