Ida hissar & dissar!




♥- Systemkameran! Älskar att fota och man kan säga att det är min bästa vän!
♥-Kompisar, utan kompisar har man inget liv!!!
♥-
One direction, mina älskade killar. En stor del av mitt liv!
♥-Fruktsallad, haha nej men det är jätte gott!
♥-
Youtube, Twitter & Facebook! så himla bra sätt att hålla kontakten!

Hiss Hiss Hiss ♥♥♥



♦-
The voice sverige, asså så sjukt tråkigt program! USCH!
♦-"gilla min profil bild, så gillar jag din" asså den statusen kan gå och DÖ!
♦-
Bloglovin', asså jag vet att många har det fast jag tycker att det är en stor DISS!
♦- "anomym" på kommentarerna, så sjukt fegt! Stå för den du är...
♦-
Trånga utrymmen!

Diss Diss Diss ♦♦♦

Detta var mina åsikter, så hoppas att ni tyckte att det var en intressant Hiss/Diss-Ida♥

Kommentarer
Postat av: StellaWatkins

Asså håller med dej såå ! Gilla min profilbild, blablabl.. SÅ JÄVLA TÖNTIGT, stör mej grovt på det!



Aja, Grym blogg^^ Kram :D<3

2012-03-12 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback