" Dom första som gillar skriver jag om på min blogg"

1: MIKAELA RIBRANT!♥
Mikaela är en tjej på 12år som har gått i samma klass som mig i 4:a år (Örbyskolan)
Du är en SJUKT söt och SJUKT rolig tjej, och jag saknar dig enormt mycket. PUSS! ♥♥♥


2: SOFIA ELOFSON! ♥
Sofia är en tjej på 12år som har gått i min paralell klass i 4:a år, jag vet att du är jätte snäll
och att du är jätte snygg! Vill gärna lära känna bättre! Puss ♥ ;)


3: WILMA DAHLIN!♥
Wilma känner ni kanske ? Men hon är 12år och en av mina närmsta vänner här i livet.
Du är så vacker söt och snäll Wilma ! Mycket kärlek till dig PUSS ♥:D♥


4: ERIK LINDFORS! ♥
Erik är en kille på 12år som också gått i min klass 4:a år. Nuförtiden brukar vi inte träffas
så offta men det händer, och då har vi skitkul ;D Haha.


5: STELLA WAKTINS! ♥
Stella går i min nuvarande paraellklass, hon är jätte vacker söt och lång. HAHA! du är också
BÄST på piano PUSS LILLA FINA TJEJ ♥
(LITEN MEN FIN BILD)

6: BELLA HELGE! ♥
Bella har som dom flesta gått i min paraellklass, Men nu går vi på samma teater.
Och du är så fiiin som en ängel... Puss ♥


7: SINDRA RHODIN! ♥
Sindra är min lilla "babyblue" vi sitter brevid varandra i klassrummet och vi skrattar ALLTID! :D
Du är sååååååååå sööööt och fiiin! Puss på dig ♥


8: REBECCA LOMANTO! ♥
Rebecca är en liten söt tjej i 5:an som jag inte känner så bra men du är jätte söt
och har en rolig humor! Puss ♥
'

9: MOA ÖHMAN! ♥
Moa och jag har känt varandra LÄNGE, vi har många bra och roliga minnen tillsammans. Vi är också med
i "ROLFARNA" (Elina oxå ↓) Du är så galet snygg och söt puss ♥

10: ELINA LILJEBLAD! ♥
Elina är 14år och jag har inte kännt varandra så länge men vi har jätteskoj tillsammans, och hon
är självkart med i gänget "ROLFARNA" Du är oxå väldigt vacker och sjukt snygg ♥






Tack till er att ni finns vackra människor! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Du vet jag ( mickis )<333

Desamma, saknar dej obeskrivligt!;)<33333

2011-12-27 @ 09:55:49
Postat av: babyblue

Awwwwww <3

desamma!!!!! babypink <3 <3 ;)



hahah <33

2011-12-27 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback