Nya BÄTTRE inlägg/uppdateringar +ny design!

Hej finisar!
ja, här ligger jag i soffan och är sjuk, som vanligt ont i halsen+TÄPPT....
Och ja,som rubriken lyder kommer jag göra min blogg lite bättre :) Jag har
fixat en ny design (som Jossan ska lägga in så snart som möjligt) :D Och att jag
ska försöka att bara ta systemkamera bilder, så att bilderna blir intressanta och fina!

Hoppas att ni kommer tycka bättre om min lilla blogg hedanefter! ♥♥♥

-Bild från december:

Hehe, toffsen mitt på huvudet! :-o

ska bara säga att jag ville jätte gärna vara i skolan idag, för att vi skulle bara dansa
och sjunga (det som är roligt i skolan) För att vi ska ju göra musikalen "Fairground"
MEN NIX, JAG ÄR SJUK OCH FÅR INTE GÅ TILL SKOLAN -,-

But see ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback