sick of trying,but i'm smiling

Hej söta läsare!
När jag gick in på bloggen såg jag att ni har kommenterat jätte söta saker ♥ och sånt uppskattas :)

Men dock så mår jag inte så bra. Imorse vaknade jag av att jag hade ont i halva munnen och mest i tandköttet jag kunde typ inte äta. Fast jag tog en alvedon, satte på mig danskäderna och åkte iväg till skolan. Jag var tvungen att  vara med på danslektionen eftersom det snart är produktion för våran musikal. Efter det mådde jag dåligare och var typ "kall-svettig" men jag stannade för att jag skulle ta en dum spruta. Men efter sprutan så orkade jag inte mer och åkte hem.  nu mår jag en aningen bättre♥

Don't cry, just say Fuck you and smile :D-Ida

Kommentarer
Postat av: Josefin <3

Krya på dig vännen! <3 Älskar dig <3 hoppas att du kommer på Måndag! :O <3 :*

2012-03-30 @ 18:17:36
Postat av: malin

hoppas du mår bättre snart!

2012-03-31 @ 00:45:02 / URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback