Julbildbomb!!!

Hej!
Jag är såå tacksam över mina julklappar! Jag struntar i om alla fått en iphone4s, för jag har en iphone3Gs och är lika glad för det... Men kommer sjuukt många bilder från julen med systemkameran ;) ♥

Julaftonens outfit= klänning H&M, Leggins LINDEX, koftaH&M!

Julaftonens facelook! ♣♥♦

TOMTEN!!! :D ♥........ (eller vare pappa???)

Julklappar! :D ♥

Min moster Hanna! ♥

Lill-tomten Max! ♥

Min mormor Catherine! ♥

Jag !♥

(mobba inte benen. TACK)       HOLLISTER!!!!! :D

Den här fick jag!!! :D Tack mamma och pappa ♥

Och den  här!!! Kärlek till er den är såå sjuukt fin ♥

3 skitsnygga nya IPHONE skal! ♥ Som jag önskat mig ;)

Jag idag! Snart ska vi dra vidare hem till moster och fira lite mer jul! :)

Ps. jag fick ju mer än det där ↑... Fast det var det där jag blev gladast och tacksammast för! ♥
Mamma och pappa ni är värda guld! :) :) :) ♥♥♥

Puss och kram, hoppas ni också blev super nöjda över era julklappar!!! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback