Fredag! <3<3<3

hello! Nu är jag hemma igen :-) Och jag är jätte nöjd
med vad jag har köpt :-) 13 grejjor blev det <3 Hihi!
1 Nattlinne!
2 Warp peace!
3 Tröja!
4 nagel sak!
5 Make up " ta bort"
6 Pennor
7 haha 7 trosor!

Hahah, Jag tyckte att den va så sööt!  " KAPPHAL"  139:-

MIN SUPER MYSIGA "WARP PEACE" Stadium, 499:-

Jätte söt rådjur&räv tröja,  H&M 99:-

1OO Nagel tippar , KICKS 90:-

                             MAKE UP CLEANSING!

                                     PENNOR!
HAHIHE Ja , det var det jag köpte :-) Just nu sitter jag å myser i min älskade Warp peace <3
Sen blir det idol! :_) // se ya later <3 Föresten här kmr en bild på mitt shoppings fika!

                                                        ♥

































Kommentarer
Postat av: Moa

Fina grejer!

Gud vad god fikan ser ut! :)

2011-10-24 @ 15:44:25 / URL: http://mojjagojja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback