Läs om du orkar! ;)

Hej, Nu är jag så himla trött...  Igår badade vi på hotellet och efter det åt vi på resurang :-) Jag åt kött pommes frites och bea! JA efetr det var jag jätte mätt och trött... Sen idag har vi varit på ett "lek&bus" land Det var ganska tråkigt :-/ Men men. Brochan (stav) tyckte att det var kul!!! Vi var där i tre timmar och sen gar jag åkt bil i tre timmar! :-o Jag säger  bara ZZZnark! Och nu är jag äntligen hemma <3 Jag shopppade ju lite igår ( men det får ni se snart i nästa inlägg ) Ja, imorgon ska jag å världens bästa Moa ses. vi ska mysa i våra JUMPSITER Och se på " Sex and the city" Nu en bild på mig ( NÄR JAG ÄR JÄTTE TRÖTT så mobba mig inte........ )

Ja, EN riktig BJUD BILD!!! // Ha det bra vi hörs! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback