MÅNDAG! <3

HEJ HEJ HEJ! förlåt att jag inte bloggat i dag
men jag hinner inte... :o ska försöka blogga
imorrn på rasten! idag har vi haft idrott det
var kul, vi hade höjdhopp! <3 nu lite bilder
från dagen!    ♥   Ω   ♥

tunika gina tricot, linne lager157?, jeans acne    ♥

                                                hallon te!  

                                                äpple,passionfrukt tea !
dem här två te sorterna, är mina FAVORITER! jag rekomonderar dem abolut!!! ♥

svart nessesär , rosa läppglans, concealer, puder, ögonskugga x2, mascara, eye liner
ALLT det här fick jag för att jag preminumerar (stavfel) på tidningen "FRIDA" hahha
kul med lite nya saker, fast tyvärr så suger tidningen D: HEHE vi ses ikväll puss och
kraaaaaam idilini <3 :-) ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback