Förlåt, SKA förbättra mig :-/

Förlåt jag har verkligen världens dåligaste uppdatering och allt!

Men från och med nu, ska jag förbättra mig :D.

Idag har jag varit med bästaste Ellen! Och vi har haft det jätte kul & mysigt. Först bakade vi cupecakes, sen åkte vi och klippte Ellinor, efter det var kl.16 då åt vi lunch. Sen blev det tv och efter det DATAN!!! Eller vi gjorde massa videobloggar som blev helt idiotiska ;( hehe, såmvi kunde inte äns ladda upp en av dom... men men. Och sen så kollade vi på avsnittet av icarly som One direction är med i♥ Haha, vi skrattade åt deras dåliga skådespeleri :'D.


            


Awww, så sjukt gulliga :')


Bilder på mig och Ellen kommer snart! puss-Ida♥



Kommentarer
Postat av: v

vilken söt bild:)

2012-04-13 @ 14:28:36 / URL: http://vendelasonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback