Ett dygn med tjejerna!♥

( LÅNGT inlägg...)

Hej! Igår när vi kom hem till josefin hade vi roligt, men Josefin mådde inte så bra. Det slutade med att vi fick åka ifrån henne :'( (det var verkligen JÄTTE tråkigt) Fast vi andra var ju så taggade att sova över hos någon, så då bestämde vi att vi skulle åka hem till Sindra. (Jossan tyckte att det var okej!) Så då åkte vi hem till Sindra och där dansade vi och såg på en jätte obehaglig film som handlade om en flicka som typ blev våldtagen... självklart åt vi massa godis och sånt sammtidigt. När filmen var slut satte vi på "Big Brother" utan ljud haha? Fast vi kollade inte på det, utan vi tog massa bilder istället hehe. Då var klockan kanske 2-3? När vi inte orkade ta några mer bilder,så pratade vi i typ en och en halv timme? Sen var vi tvugna att gå och lägga oss. Fast vi låg och pratde jätte länge haha! Tillslut så somnade Wilma, och då försökte vi rita i hennes ansikte HAHA! Fast hon vaknade!!! (vi gjorde så några gånger tills vi alla somnade. Då var klockan 6 på morgonen!) Sen vaknar jag av att Sindra slänger en björn i mitt ansikte och då var klockan ca 7:15 !!!!!!!!!! Efter det kunde ingen av oss somna om... Så japp inatt har jag liksom sovit i ca 1 och en halvtimme!

Finaste! ♥

Gud min skapare, så sjukt fina! ♥

Jag & Sindra...♥

Oh Herre Gud va söta!

Finaste lilla !♥

(Finns massa bilder till!)
På morgonen var alla trötta, men gick glada upp för att äta våfflor till frukost...♥ Efter frukosten bestämde vi att vi skulle se på bio. Så vi gjorde iordning oss och gick ut. På vägen fick Wilma ont i magen och började må dåligt. Så när vi kommer till bio-salongen mår hon illa och vill gå hem. Vi följer henne till stationen och hon åker hem :( Så tillslut är det bara jag,Luvan & Sindra kvar. Vi bestämde oss för att se på en film iallafall och då valde vi "En gång i phuket" Den var jätte bra :D Efter bion skulle vi gå hem och då ramlar Sindra så att det börjar blöda från hennes smalben :-O Och vi får slöa oss genom stan för att hitta hennes föräldrar. Tillslut är vi framme och jag hämtar mina saker och hoppar in i min bil. (pappa kör hem mig) Och nu är jag jag äntligen hemma, efter all den här "oturen" :'/ :( :'( Krya på er finaste flickor ♥

Jag & Lou! ♥

Vi ses,från en trött ida som ska ta ett långt bad nu!♥

BTW,

Världens finaste pipi-fågel som jag verkligen älskar! ♥
Vi tyckte så synd om dig Josefin! Jag hoppas att du mår bättre, och att vi kan göra om det snart igen, där alla får vara med. Puss jag älskar dig KRAM!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack världens bästa som jag verkligen ÄLSKAR och alltid finns för<3!! :'):*<3

2012-02-25 @ 22:21:55 / URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback