Ny design!♥

♥Nu är designen klar!♥

Jag vet att den inte är den mest finaste och mest kreaktiva, men jag ville ha en ljus rosa söt header! Och det fixade jag. För jag tyckte att min andra var lite för liten på något sätt och för stark. men nu är det ända jag vill ändra är sorleken på bilderna. Fast asså det kan jag ju, men så att inläggen kommer imitten av bloggen.Ni kanske tänker"men gud,varför är det vita typ linje där uppe?" Men då kan jag säga att det ska se ut som ett slott, fattar ni? asså det är som slottstorn!!! Puss-Ida♥

(Tryck F5 knappen, om ni inte ser designen)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Aa visst jag kan hjälpa att fixa men jag tycker det ser jättefint ut! <3

2012-02-27 @ 14:55:04 / URL: http://hannosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback