10 saker...

Tänkte att jag skulle ta upp tio saker som ni kanske inte visste om mig!?

1: Hela mitt namn är Ida Linnea Samuelsson.
2: Jag har ganska bra självförtroende, fast skulle våga bjuda lite mer på mi sjlälv här i bloggen.
3: Jag vill jätte gärna bo på landet!
4: Jag är tolv år, fast iår så ska jag fylla 13.
5: Imorgon har jag natinellaprov i matte!!!
6: Jag älskar Hollister och fina smycken.
7: Jag har en systemkamera som jag delar med min mamma.
8: Jag vill bli fotograf när jag blir stor. Eller skådespelerska.
9: Jag är beroende av min mobil, data och mina vänner!
10: Jag bloggar för att jag tycker att det är jätte intressant och kul.

//Ida♥

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Haha ja det har jag, vann dem ;D

2012-03-19 @ 19:27:08 / URL: http://fridaannas.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Haha, förstår det ;) du vet väll att det snackas om att dem ska till Sverige i sommar? :D

2012-03-19 @ 20:00:30 / URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback