Dagen, skola-vänner-Globen!

HEJ fina läsare!
Idag var det skola som vanligt, började dåligt med slutade bra. Det började iallfall med att jag försov mig i ca 20 min OCH det är mycket OM man har nationellaprov första lektionen... Fast det gick nog bra ändå. Efter skolan åkte vi i regnet till globen och kollade lite kläder + MASSA skor med jätte snygga och höga klackar! Efter det blev det bara en snabb "mellis/middag" på Mc donalds. sen åkte jag hem och nu sover jag typ haha puss//Ida♥

lite bilder från dom senaste dagarna:

Herre gud va fin du är Sindra! ♥

Wilma & jossan, vänskap vid "svanarna"

Haha, söta ♥

Ahahahahahahah. :-O

Love it, shoes ♥

en av skorna som vi provade idag ;D

Japp det var väl det puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback