Roligaste skoldagen 2012!

ja, som ni märker kommer det att komma typ 500 bilder! Nja men nästan haha, vi har verkligen haft kul idag och jag tänkte dela med mig av dagen med lite bilder! dock så kommer jag inte lägga upp vissa videor som vi gjorde HAHAHHAHAHA, men puss sålänge! ps. alla är tagna med min iphone.. p.s jätte ledsen för alla olika storlekar på bilderna, men ibland orkar man inte förststora & beskära bilderna! även om jag laddar upp dom i 800!
Hehhe jaja!

Wilma, Luvan, jag , sindra & Ella!

Ja visste inte vilka jag inte fick lägga upp :-/ men men.... sötisar♥

Världens finaste Wilma! (profilbild NU) ♥♥♥

Sweetisarna!!!!! ♥ Ella & Lovisa ♥


Sjukt varmt ute!!! På lunchrasten var vi i luma och solade/tog egobilder HÖHÖ♥

Söta, vi vet!

Ulrik Munther (stav)och cola! (eller det var nog inte Ulrik..... Och inte våran cola helelr....)

Hahaha, världens sötaste! Och ja, ni som är tröga! Vi ser inte ut såhär!!!
HAHAHAH!

Luvan, jag & Julia!

Julia & Elma ♥


Ja, det finns 10000000000000 bilder till, fast orkar inte och får inte lägga ut alla :-OOO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback